Vakantie is begonnen

4 januari 2023 - Khwaeng Thanon Phaya Thai, Thailand

Na een enigszins teleurstellende mededeling bij de incheckbalie in Amsterdam dat het helaas niet meer lukte om de bagage mee te krijgen (en ook nog dat we die zelf hadden kunnen ophalen bij een bagageband eerder die ochtend zonder dat we het wisten) en een beetje vertraging op de eerste vlucht waarna we snel lopend de overstap moesten maken, waarbij we ook nog moesten inchecken (waarbij even lopen overigens niet verkeerd was na 12,5 uur zitten...) en vervolgens de laatste 4 uur richting Bangkok niet naast elkaar zaten maar beiden tussen 2 Aziatische mensen met ook weer wat vertraging komen we aan in Bangkok. Bagage hoefden we dus niet op te halen, alleen even loketje vinden om formulier van missende bagage in te vullen. Iets ingevuld en als het goed is komt de bagage in het hotel in Bangkok. Een chauffeur staat klaar om ons op te halen. Bij het hotel krijgen we korte uitleg van de reisorganisatie en wat shopping-tips. Uiteindelijk vinden we wat ondergoed, t-shirts, sokken, korte broek en wat toiletspullen. De vakantie is begonnen!!!