Het is weer voorbij…. Back to normal, op naar de volgende vakantie

23 januari 2024 - Doetinchem, Nederland

Na een rustige avond ook een rustige ochtend. De pick-up tijd was gelijk aan de checkout-tijd, 12 uur. Ondertussen zijn de tassen wat leger, dus inpakken was zo gedaan. Netjes op tijd worden we opgehaald en na een telefoontje die de chauffeur kreeg, kwam onze eiland host aangerend….. toch stress gespot hier 😃 Hij moest weer nieuwe mensen ophalen op het vliegveld, dus hij wilde een lift. Wij komen netjes op tijd aan bij het vliegveld en grote wachten en hangen is begonnen. Maken ons laatste Kaapverdische geld nog even op en dan vertrekken we netjes op tijd voor het 1e half uur. Vriendelijke jongen naast ons, die ook naar Nederland gaat. Prima buurman voor de komende 6,5 uur. Na een half uur weer geland. Uitstappen, alles eruit. Gelukkig mogen we hier wel even buiten wachten en ze hebben lekkere hamburgers 😊 prima tussenstop zo en dan weer terug in het vliegtuig. Was weer even lastig om álle handbagage (van de andere passagiers die meer dan 1 stuk of te grote koffers/tassen meenemen) in het vliegtuig te krijgen maar gelukt en we vliegen netjes op tijd weg naar huis. We helpen onderweg nog even met het reisverslag van de achterburen die met z’n 4en erg luid bespraken wat 1 persoon moest opschrijven 🤣🤣 de naam van de kroeg wisten wij dan weer 😉 en verder is het gewoon stil zitten, lezen en beetje spelletjes spelen op telefoon en iPad. En dan landen we netjes op tijd, lekker beetje afkoelen als de deuren eindelijk open gaan. Even wachten op de koffers, nadat we toch nog beetje beweging mee pakken door alle trappen te nemen en alle rollerbanden links of rechts 😉 laten liggen. Uiteindelijk komen de rugzakken van de band en dan blijkt dat we met een beetje rennen ook nog de laatste pendelbus kunnen halen naar het hotel waar de auto staat 👊🏻👊🏻 uiteindelijk liggen we iets na 3 uur weer in eigen bed met heel veel mooie herinneringen 😍. Terug naar het normale leven. Bedankt voor het volgen en jullie leuke reacties en tot ons volgende avontuur in september, Japan en Zuid-Korea 😍😍 wie weet tot daar 😊😘

1. Maria:
    23 januari 2024
    Fijn dat de terugreis ook best relaxt is verlopen dankjewel voor alle mooie verhalen en foto's van jullie reis op kapeverdie.
    Weer terug in het voor jullie koude Nederland.
    Ga ook vast genieten van jullie verhalen over Japan en Zuid Korea in september ❤️😘
  2. Petula Van dijk:
    Mooie verhalen renate!! ❤️❤️
  3. Sandra brugman:
    23 januari 2024
    Mooi om zo op afstand mee te genieten
  4. Yvonne Visser:
    23 januari 2024
    Super mooie reisverslagen. Erg genoten.
  5. A .v.d.B:
    24 januari 2024
    Welkom terug wij hebben weer mee genoten van jullie avontuur !!

Jouw reactie