We mogen weer.... bijna :-)

31 december 2022 - Doetinchem, Nederland

Sommige tradities wil je graag in ere houden, zo ook onze jaarlijkse januarivakantie.  Door een studie en een toch nog aanwezig virus hebben we deze keer pas in september een bestemming uitgezocht. Niet echt naast de deur, niet helemaal nieuw, maar we hebben er zin in. Volgend jaar (over een uurtje of 20) zijn we als het goed is op weg naar Thailand :-) Halverwege maken we een tussenstop in Qatar en na een paar uur wachten hopen we de volgende dag aan te komen in Bangkok. De stad die we ruim 11 jaar geleden hebben ontdekt en we destijds heel tof vonden. Voelde al gelijk een beetje vertrouwd, zelfs zo vertrouwd dat we na 2 dagen de weg dachten te kennen.... Maar dus overmorgen een herkansing en hopelijk nog steeds leuk! Daar blijven we een kleine week en dan richting het zuiden om daar verder nieuwe plekjes te ontdekken in NP Khao Sok met de oudste regenwouden ter wereld en naar Krabi. Maar nu eerst spullen pakken, het oude jaar goed uitluiden en even slapen om daarna morgenochtend de trein in richting Schiphol.

Tot volgend jaar :-)

1. Judith:
    31 december 2022
    Heel veel plezier samen. Hopelijk weten jullie de weg nog ;-)
  2. ALFRED:
    31 december 2022
    Alvast een goed 2023 en een veilige reis naar jullie bestemming
    Ik zal jullie reis weer met plezier volgen
    Veel plezier
  3. Berend Jan Bruntink:
    2 januari 2023
    Heel veel plezier. Geniet er maar van.