Laatste dagen in Abruzzo

23 juli 2021 - Manoppello, Italië

Soms heb je ook gewoon zin om naar huis te gaan en geen nieuwe dingen te doen en te bekijken.....hier niet helemaal.. Donderdag besluiten we rustdag in te bouwen.... 'S ochtends boodschappen en koffie in het dorp, 's middags relaxed bij de tent met een boekje en een spelletje Quixx en Regenwormen en dan begin van de avond/eind vd middag weer naar het dorp. Drankje bij de sportsbar en dan bij het restaurant eten.... Dat liep wat anders....meer drankjes bij de sportsbar, want naast Jerry kwam ook Angelo nog even langs, weer gezellig dus (Angelo ging nog even weg en kwam terug met speciale fles olijfolie voor ons, zo lief) en we hoorden al dat het restaurant vol zou zitten vanavond.... Dat werd take-away pizza (dat kon wel als we maar gelijk iets zouden kiezen....aangezien we de kaart ondertussen kennen was dat geen probleem 😃) (wel gelijk gereserveerd voor zaterdagavond) Na de pizza op een bankje op het plein nog bij het andere café een koffie en een glaasje fris en weer naar huis. Eigenaar bood weer aan ons mee te nemen met de auto maar lopend zouden we stuk eerder thuis zijn. Ook goed voor de nodige beweging 😃 Camping was al redelijk in rust toen we terugkwamen dus wij ook snel.

Vrijdagochtend starten we rustig op en maken we plannen voor een tussenstop. Na wat zoeken wordt het 3 nachten op een camping in Toscane, aan de rand van Siena in een grote stacaravan.... Met vertrek op zondag vanaf hier 😢 gaan de mensen hier echt missen. Na een kleine lunch met noedelsoep maken we nog een uitstapje naar een heel klein plaatsje waar we woensdag langskwamen met de auto... Heel mooi gelegen op een berg (Roccacaramanico) en Sulmona... Mooie stad (blijkt 😊) met een aquaduct. Beide gelegen langs een erg mooie route om te rijden. Dus lekker middagje op stap geweest met morgen dagje van opruimen en afscheid en veel cafebezoek, zondag een reisdag en dan nog 2,5 dag vakantie in Toscane in het vooruitzicht 😍 zo weer lekker slapen.