Finale-dag

12 juli 2021 - Manoppello, Italië

Vandaag besluiten we niks te doen. Weer 30+ graden en we willen op tijd in het dorp zijn vanavond. Dus we brengen de tijd rondom de tent door... Beetje stoelendans hele dag om niet in de zon uit te komen ( dus toch nog iets activiteit 😀) Ook leren we van Kevin, de campingeigenaar, koffie zetten op z'n italiaans met een klein koffiepotje die op het gas moet. Verder heel relaxed. Nadat het eten, zelfgekookte vegetarisch pasta met pesto, gaan we fris gedoucht richting het dorp. We zoeken plekje uit op het terras met goed zicht op de plek waar de tv komt te staan. Er zitten al wat mensen, maar het stroomt vervolgens langzaam vol. Ontzettend leuk om te zien dat aantal groepen allerlei eten meenemen of op (laten) halen bij een restaurant. Wordt allemaal gedeeld. Eigenlijk een soort buffet aan tafel. We houden onze belofte en geven rondje aan de groep van dinsdag en gelijk krijgen we weer wat eten toegestopt 😋 Super sfeertje, natuurlijk wel wat wedstrijdspanning. Toen Kevin en Jacqi van de camping langskwamen rijden werd boe geroepen tegen Engeland. In de 2e helft komen Kevin, Jacqi en de andere 3 engelse inwoners van het dorp ook op het terras erbij. Uitgedost in roodwit en 1 voor de zekerheid ook nog met een italiaanse vlag in de zak 😀 elkaar beetje uitdagen, gewoon vriendschappelijk. Sfeerverhogend. Uiteindelijk is de winst van Italië het gewenste resultaat. Wat een topavond 😍